VFB-magazine ‘new look’

Bij de start van de 36ste jaargang van de Gids voor de Beste Beleggers, het magazine van de Vlaamse Federatie van Beleggers, koos de redactie voor een vernieuwd concept. Zowel de vormgeving als de inhoud kregen een opfrisbeurt. De teksten worden iets korter en de opmaak luchtiger zodat de lezer makkelijker in de tekst kan stappen. Er wordt gewerkt met een korte inleiding en insteektekstjes, de zogenaamde quotes, om de lezer te lokken.

Tevens willen we niet te ver afwijken van het vertrouwde concept dat de leden van VFB gewoon zijn. Rubrieken en thema’s kunnen makkelijk gevonden worden in de inhoudstafel. De analyses van binnen- en buitenlandse aandelen zijn gebundeld. Bepaalde rubrieken zoals de columns krijgen een eigen vormgeving.

Het VFB-magazine is een ledenblad, dus krijgen de activiteiten die de leden zelf organiseren ook veel aandacht. Congressen, webinars, lezingen, bedrijfsbezoeken en de beleggingsclubs komen dan ook uitgebreid aan bod.

Het VFB team wil van de kleine belegger de beste belegger maken door te informeren en op te leiden. VFB organiseert daarom diverse opleidingen, congressen en informatie-avonden. Beleggingsclubs krijgen de nodige steun van de VFB-experten.

Peter Cuypers van Anthologie is blij dat hij de VFB-redactie kan helpen om hun ambitieuze plannen waar te maken.

Word lid van VFB (www.vfb.be) en ontvang het maandelijks magazine met 88 pagina’s boeiende artikels en interviews met Belgische ceo’s. In het januarinummer kan je kennis maken met Jean-Pierre Hanin van Cofinimmo.